طرح و اندیشه بهساز ملت
بدنبال افزایش میزان مطالبات غیر جاری در سیستم بانکی کشور و نگاه مدبرانه مدیران ارشد بانک ملت در راستای ایجاد ساختاری استاندارد و مبتنی بر الگوهای مشابه موفق در دنیا و همچنین برون سپاری برخی از خدمات غیر بانکی از بدنه بانک به شرکتهای تخصصی، شرکت طرح و اندیشه بهساز ملت در سال 1387 آغاز به فعالیت نمود. این شرکت با هدف ارایه خدمات تخصصی وصول مطالبات به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و کمک در حل بخشی از بحران مطالبات غیرجاری در کشور، طی مدت نقش آفرینی در این صنعت برگ زرینی را در راستای وصول مسالمت آمیز معوقات با رعایت اصل تکریم مشتریان در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
· اهداف و استراتژی
1. کسب سهم بازار بیشتر با توجه به گستردگی در سطح کشور
2. خلق نقاط قوت و مزیت نسبی برای شرکت در جهت مقابله با نفوذ رقبا در بازار از طریق اتاق فکر قوی
3. توانمند سازی نیروی انسانی از طریق آموزش دانش های فنی موجود در شرکت
4. بهبود روابط با مشتری (بزرگترین مشتری) از طریق ارتباط گسترده بین شرکت و مشتری اصلی به دلیل در اختیار داشتن سهام شرکت
5. ایجاد تنوع محصول از طریق مطالعه بازار گسترده موجود پیش روی شرکت
6. جذب مشتریان جدید از طریق دسترسی به سیستم های اطلاعاتی و اجرایی کشور
· چشم انداز
«کسب جایگاه برتر در صنعت وصول مطالبات معوق از منظر شاخص های این صنعت در کشور در افق ایران 1404»