دسته بندی ها
آخرین اخبار
-
برگزاری جشنواره كوله مهر ویژه دارندگان كارتخوان های بانك ملت
-
با چك الكترونیكی بانك ملت، با امنیت و سهولت بیشتر چك صادر كنید
-
در مجمع عمومی این سازمان از سوی وزیر اقتصاد صورت گرفت؛ تأكید بر اجرای طرح تحول دیجیتال در سازمان حسابرسی
-
به ریاست دکتر مدنیزاده؛ هجدهمین جلسه شورای ملی تأمین مالی در وزارت اقتصاد برگزار شد
بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
.jpg)
بانک ملت برای نخستین بار در کشور با استفاده از قابلیتهای بانکداری ویدئویی، برخی خدمات و تراکنشهای موردنیاز مشتریان را از راه دور و مشابه با مراجعه به شعبه ارائه میکند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این محصول جدید دیجیتال که در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملت رونمایی شد، در راستای تکمیل مجموعه محصولات فناورانه این بانک و کاهش مراجعه غیر ضروری مشتریان به شعبه برای دریافت خدمات بانکی طراحی و ارائه شده است.
حفظ ارتباط و افزایش تعامل دوجانبه با وجود حذف مراجعه حضوری، امکان برقراری ارتباط با مشتری در ساعتهای غیر اداری، امکان پاسخ به درخواستها و ارائه مشاوره اختصاصی و کسب اطمینان از هویت واقعی مشتری در انجام عملیات بانکی از مهمترین مزایای خدمت جدید ارائه شده بانک ملت است.
این گزارش حاکی است، تمرکز اولیه بانکداری ویدئویی بانک ملت، ارائه خدمات انتقال وجه و همچنین افتتاح حساب از طریق این درگاه است که امید است با استقبال متقاضیان تعداد خدمات ارائه شده در آینده افزایش یابد.