دسته بندی ها
آخرین اخبار
-

از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی انجام شد؛ ابلاغ برنامه وزارت اقتصاد برای رشد عدالتمحور با ۸ اولویت راهبردی و ۶ ابرپروژه
-

انتقال حسابهای بانک آینده به بانک ملی/ سپردهگذاران نگران نباشند
-

افزایش سرمایه 97 درصدی بانك ملت به ثبت رسید
-

وزیر اقتصاد در نشست صمیمی رئیس جمهور با فعالان بخش خصوصی خبر داد؛ برنامه كوتاه مدت دولت برای بهبود شرایط اقتصادی
بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
بانک ملت برای نخستین بار در کشور با استفاده از قابلیتهای بانکداری ویدئویی، برخی خدمات و تراکنشهای موردنیاز مشتریان را از راه دور و مشابه با مراجعه به شعبه ارائه میکند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این محصول جدید دیجیتال که در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملت رونمایی شد، در راستای تکمیل مجموعه محصولات فناورانه این بانک و کاهش مراجعه غیر ضروری مشتریان به شعبه برای دریافت خدمات بانکی طراحی و ارائه شده است.
حفظ ارتباط و افزایش تعامل دوجانبه با وجود حذف مراجعه حضوری، امکان برقراری ارتباط با مشتری در ساعتهای غیر اداری، امکان پاسخ به درخواستها و ارائه مشاوره اختصاصی و کسب اطمینان از هویت واقعی مشتری در انجام عملیات بانکی از مهمترین مزایای خدمت جدید ارائه شده بانک ملت است.
این گزارش حاکی است، تمرکز اولیه بانکداری ویدئویی بانک ملت، ارائه خدمات انتقال وجه و همچنین افتتاح حساب از طریق این درگاه است که امید است با استقبال متقاضیان تعداد خدمات ارائه شده در آینده افزایش یابد.
شرکت تدبیر ملت
توسعه بازاریابی و فروش ماد
مجموعه رفاهی جهان بهساز مفرح
چاپ بانک ملت
ساختمانی بانک ملت
واسپاری ملت
صرافی ملت
راهبری صنایع بهساز
طرح و اندیشه بهساز ملت
بانک قرض الحسنه مهر ایران
خانه سازی ایرداک
ریسندگی و بافندگی بهریس اصفهان
آزاد راه تهران - ساوه