دسته بندی ها
آخرین اخبار
-
صادرات غیرنفتی كشور در ۲ماهه نخست امسال به ۸.۲ میلیارد دلار رسید/ ۴ كشور اروپایی در بین ۷ كشور عمده مبدأ واردات به ایران
-
معرفی دكتر سید علی مدنی زاده به مجلس به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی / گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت اقتصاد كیست؟
-
گسترش تجارت اكو، كلید خوداتكایی اقتصادی و توسعه صنایع منطقهای است
-
برنامه وزیر پیشنهادی اقتصاد منتشر شد/ «رشد عدالتمحور» مبنای اداره وزارت امور اقتصادی و دارایی خواهد بود
بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
.jpg)
بانک ملت برای نخستین بار در کشور با استفاده از قابلیتهای بانکداری ویدئویی، برخی خدمات و تراکنشهای موردنیاز مشتریان را از راه دور و مشابه با مراجعه به شعبه ارائه میکند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این محصول جدید دیجیتال که در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملت رونمایی شد، در راستای تکمیل مجموعه محصولات فناورانه این بانک و کاهش مراجعه غیر ضروری مشتریان به شعبه برای دریافت خدمات بانکی طراحی و ارائه شده است.
حفظ ارتباط و افزایش تعامل دوجانبه با وجود حذف مراجعه حضوری، امکان برقراری ارتباط با مشتری در ساعتهای غیر اداری، امکان پاسخ به درخواستها و ارائه مشاوره اختصاصی و کسب اطمینان از هویت واقعی مشتری در انجام عملیات بانکی از مهمترین مزایای خدمت جدید ارائه شده بانک ملت است.
این گزارش حاکی است، تمرکز اولیه بانکداری ویدئویی بانک ملت، ارائه خدمات انتقال وجه و همچنین افتتاح حساب از طریق این درگاه است که امید است با استقبال متقاضیان تعداد خدمات ارائه شده در آینده افزایش یابد.